Mit nézzünk ma a tévében?

Vasárnap, december 22.

Aranyvasárnap. A tévék is sejtik már a közelgő cunamit, és már kezdik ontani magukból a slejmesebbnél slejmesebb karácsonyi vackokat – az én feladatom Django elszabadul - Christoph Waltz és Jamie Foxxviszont az, hogy valami értékesebbet is ajánljak… A mai este kiemelkedő értéke a nézhetetlen időpontra száműzött A sziget (m1, 0.45) című orosz dráma, Pavel Lungin filmje, mely minden ízében-eresztékében közvetíti a mély pravoszláv hit jellemzőit: az áldozatvállalás és -hozatal szinte már mágikus erejű révületét és a bűn és a bűnhődés metafizikus sorsdrámáját. (Bővebben)

 

 

Az HBO is elszabadítja végre Tarantinót és műsorra tűzi a Nagy Videotékás legfrissebb alkotását, a rabszolgatartó déli környezetben játszódó Django elszabadult (HBO, 22.05), Christoph Waltz-al, Jamie Foxx-szal (a képen), és Leonardo di Caprióval. (Bővebben)

Meglehetősen vicces reptéri tematikával áll elő a FEM3, amikor műsorra tűzi Steven Spielberg Terminál (FEM3, 19.10) című abszurdba hajló vígjátékát, amiben egy fiktív kelet-európai ország polgára (Tom Hanks) éppen átszállásra vár egy repülőtéren, miközben hazája, annak ismert rendje-módja szerint, felbomlik. Hontalanként abszurd helyzetek tömkelegével kell megküzdenie… Pilóták, sztyuvik (no és George Clooney) nyüzsögnek különféle amerikai reptereken az Egek ura (FEM3, 21.35) című kedves, életigenlő és messze nem tartalmatlan filmben is, melynek valódi témája azonban a minapi gazdasági válság. (Bővebben)

Hogy Miért éppen Minnesota? (RTL Klub, 21.30), arról fogalmam sincs, nem láttam ezt a filmet. De ha csak egy picit hajaz a zseniális Miért éppen Alaszka? című sorozatra, akkor túl nagy baj nem lehet vele… Ez alkalommal Renée Zellweger alakítja a napos Floridából a kietlen, isten háta mögötti helyre kerülő karaktert – a műfaj így nyilván romantikus komédia lesz.

Az amerikai politikatörténet egyik hatalmas nagy, megkerülhetetlen kérdőjele, egyben legtermékenyebb táptalaja a különféle konspirációs teóriáknak, hogy ki ölte meg Kennedy elnököt? Erre keresi a választ Oliver Stone is a JFK – A nyitott dosszié (m1, 21.40) című 1991-es filmjében.

Kevesen fogják látni viszont Ryan Goslingot a Túl a fenyvesen (Digi Film, 22.00) című, generációkon átívelő cselekményű, igen remek társadalmi tablóban… (Bővebben)

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

A Google és Facebook belépéssel automatikusan elfogadod felhasználási feltételeinket.

VAGY


| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább a NLC. oldalra!