Sandra Bullock Oscar-díjat kapott A szív bajnokaiban (Cool, 20.30) nyújtott teljesítményéért – ahogyan ezt már rengetegszer láthattuk korábban. Ha nem, akkor elmondom, hogy ez a valós és valóban hatásos történet egy hatalmas termetű, de kissé lomha (ész)járású, déli srácról (Quinton Aaron) és az ő hi-he-tet-len futball-karrierjéről szól, amit a Sandra által alakított családanya egyenget. (Bővebben)
Az este fő kérdése azonban lehet az is, hogy Hé, haver, hol a kocsim? (Viasat6, 21.00). Utána vagy bambán meredünk magunk elé, vagy várunk a szombat esti ügyintézésre a legközelebbi rendőrőrsön… 🙂 Tipikus nyáresti litty-löty lesz ez a film, amúgy. (Bővebben)
A Ponyvaregényről (Prime, 21.00) bemutatása idején, 1994-ben azt mondtam, hogy az utóbbi száz év legjobb filmje, s tekintve, hogy a film maga épp akkoriban ünnepelte századik születésnapját, ez azért akkor egy elég merész kijelentés volt. Nyilván nem lehet a filmeket abszolút sorrendbe helyezni, nem lehet centire vagy kilóra megmérni, de hogy (a képen látható) Quentin Tarantino remekét akárhányszor meg lehet nézni, az egészen biztos. Ugye?
Láthatjuk aztán ma este Sir Anthony Hopkinst is a Törés (Sony Movie Channel, 21.00) című, igen csavaros cselekményt villantó krimiben; ezúttal egy megcsalt férj szerepében, aki ördögi tervet eszel ki, férfiúi becsületén esett foltot megbosszulandó – Ryan Gosling őszinte sajnálatára.
1994-ben, egy Budapestről Bécsbe tartó vonaton megismerkedett egymással Céline (Julie Delpy), a francia egyetemistalány és Jesse (Ethan Hawke), az amerikai srác. Végigdumálták az utat, sebtiben egymásba szerettek, majd a srác megkérte a lányt, hogy maradjon vele reggelig, amíg annak indul a repülőgépe. Azt hittük, ennyi, soha nem találkoznak többet. Aztán majd’ tíz év elteltével Jesse megírja annak a bécsi éjszakának a történetét egy regényben és a könyv párizsi bemutatóján újra találkozik Céline-nel. Egy újabb végtelen beszélgetés, újabb civódás, egy újabb megkapóan őszinte, bájos románc, melynek ezúttal még azelőtt vége lesz, Mielőtt lemegy a nap (RTL II, 23.00).
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: